Vrei cei mai buni angajați?

În condițiile în care, în ultimii ani pe piața muncii se înregistrează un deficit de resurse umane, companiile întâmpină dificultăți în atragerea celor mai buni candidați, a căror motivație, viziuni  și valori să coincidă cu cele ale companiei. Unii consideră că procesul de recrutare este doar despre selecția candidaților și urmărește un singur scop: acela de a-i găsi printre cei aflați în căutarea unui loc de muncă pe cei care se potrivesc mai bine nevoilor companiei. Dar un proces de recrutare de succes este despre mult mai mult, nu doar despre selecție. 

Interviul de recrutare poate constitui un prilej de promovare a companiei, a brandului de angajator, de creștere a vizibilității acestuia. Este important ca imaginea companiei să fie percepută ca pe o inveștiție, pe termen lung, într-un mediu favorabil dezvoltării profesionale și personale a viitorului angajat. Astfel alegerea unei strategii, precum și abilitățile recrutorului constituie un factor determinant în cadrul interviului de recrutare.

Astăzi nu este suficient să postezi un simplu anunț de angajare și  să aștepți ca angajații extrem de valoroși să aplice. Mulți ignoră importanța anunțului de angajare și în special conținutul acelui anunț. După noi, acesta trebuie să fie inovativ și catchy.

Recruter-ul de astăzi trebuie să fie nu doar un bun psiholog, ci și un vânzător excelent, job-ul este produsul pe care vrem să-l vindem, întrebarea este cum să ne vindem produsul dacă nu știm să-l promovăm? Un recruter BUN trebuie să cunoască rețelele de socializare, să știe să promoveze joburile pe social media, să fie mereu în trend cu noile motoare de căutare a potențialilor candidați. Tocmai pentru că nu este deloc ușor să ai un asemenea specialist în companie, un om care să aibă un profil atât de complex, iar procesul de recrutare devine o adevărată provocare, echipa PRO HR vă ajută să vă optimizați procesul de selecție și vă furnizează cei mai buni și mai valoroși candidați!

Scroll Up